Skip Navigation
 

regulamin


Każdy Klient dokonujący zakupów w Internetowym Sklepie ZOREX zwany dalej "Zorex" powinien zapoznać się z poniższym regulaminem.
ZAMÓWIENIA :
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
2. Zamówienia przyjmowane są za pomocą formularza zamówienia, który jest dostępny po założeniu lub zalogowaniu się na własne konto. Klienci nieumiejący posługiwać się systemem zamówień umieszczonym w sklepie mogą składać zamówienia poprzez pocztę e-mail (sklep@zorex.pl) lub telefonicznie. W przypadku zamówień mailowych prosimy pod koniec wiadomości umieścić oświadczenie : "Zapoznałem się z regulaminem sklepu www.zorex.pl. Składając zamówienie akceptuje regulamin sklepu oraz zobowiązuję się do odbioru i zapłaty za zamówiony towar." Podpis(imię i nazwisko).
3. Kupujący jest zobowiązany do podania pełnych danych adresowych oraz numeru telefonu i adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, które będą zawierać niepełne lub niepoprawne dane mogą spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia a nawet jego anulowanie.
4. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do odbiorcy. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia i wykazywany kupującemu.
5. Każde złożone zamówienie jest automatycznie potwierdzane przez system zamówień pocztą e-mail na konto pocztowe Klienta, które podał w formularzu rejestracyjnym.
6. Złożone zamówienie przez Klienta jest wysyłane przeważnie w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym (nie dotyczy produktów sprowadzanych na zamówienie), jeżeli została wybrana płatność za pobraniem w innym przypadku wysyłka następuje w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Termin wysyłki może się wydłużyć w rzadkich przypadkach o kilka dni, Klient jest o tym fakcie informowany.
7. Każdy produkt posiada jeden z czterech statusów dostępności : dostępny, chwilowo brak, na zamówienie oraz brak. Dokładamy wszelkich starań, aby dane te były zgodne ze stanem rzeczywistym. Ponieważ ewentualne niezgodności nie mogą być podstawą do roszczeń prosimy, więc w przypadku wyboru formy zapłaty za towar przelewem o przelanie kwoty za zamówienie dopiero po otrzymaniu ze sklepu wiadomości z treścią, że oczekujemy na przelew za zamówienie.
8. Przy produktach ze stanem dostępności "chwilowo brak" oraz "na zamówienie" podajemy przybliżony czas dostępności danego produktu. Oznacza to, że faktyczny czas dostępności może być inny.
9. "Zorex.pl" zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienie bez podania przyczyny lub, jeżeli Klient budzi wątpliwości ograniczenia sposobu płatności oraz zażądania przedpłaty na konto całej kwoty zamówienia.
10. W razie zmiany ceny produktu lub jego braku w magazynie i wydłużeniu się terminu realizacji oraz niemożliwości zrealizowania zamówienia Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący może wówczas odstąpić od transakcji.
11. Zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przez Firmę Kurierską.
12. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki podczas odbioru czy nie nosi widocznych śladów uszkodzenia. Jeśli jej stan sugeruje wcześniejsze otwarcie lub zniszczenie zawartości, kupujący winien sprawdzić poprawność działania sprzętu przy osobie dostarczającej paczkę. Gdy przedmiot okaże się uszkodzony Klient powinien napisać razem z dostarczycielem protokół uszkodzenia przesyłki. Kupujący nie powinien zgłaszać reklamacji do Urzędu Pocztowego. Klient o tym fakcie powinien poinformować "zorex.pl" w terminie do 24 godzin od zaistniałej sytuacji w formie pisemnej na adres sklep@zorex.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń sprzętu podczas transportu będą rozpatrywane jedynie podczas zastosowania się do powyższych reguł oraz po przedstawieniu protokołu uszkodzenia podpisanego przez osobę dostarczającą przesyłkę.
13. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (Ceny Brutto).
14. Jeżeli Kupujący chce otrzymać na zakupiony towar Fakturę VAT to powinien poinformować o tym przy składaniu zamówienia w polu "Komentarze" i podać pełne dane do Faktury.
15. Każdy Klient Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 27.12.1999 roku w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, oraz o podatku akcyzowym P37 pkt.8 upoważnia automatycznie "ISH" do wystawiania Faktury VAT bez podpisu osoby upoważnionej.
16. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży lub zmiany ich cen bez uprzedzenia.
17. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne produktów nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
18. Oferowane przez znasz sklep chłodzenie wodne jest niezalecane i niezatwierdzone w stosowaniu przez żadnego producenta podzespołów komputerowych. "ISH" nie bierze odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone przez tego typu chłodzenie. Klient instaluje i używa go na własną odpowiedzialność .
19. Oferta handlowa jest dostępna tylko na terenie całej Polski.
20. Oferta zamieszczona nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
21. W kwestiach nieokreślonych w regulaminie stosowane są przepisy Kodeksu Cywilnego.
22. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu a w Rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawierąją Państwo umowę kupna-sprzedaży. Zobowiązują się również Państwo do odbioru i zapłaty za zamówiony towar.
RODZAJE ZAPŁATY, WYSYŁKI oraz KOSZT TRANSPORTU :
Zapłata za zamówienie :
Do wyboru są cztery formy zapłaty za zamówienie :
1. Przelew (przedpłata na konto).
2. Pobranie (zapłata przy odbiorze).
Rodzaje Wysyłki :
Do wyboru są dwa sposoby dostarczenia zamówienia przez Pocztę Polską lub przez Firmę Kurierską. Paczka, która została wysłana za pośrednictwem Poczty przesyłką priorytetową jest przeważnie w drodze od 1 do 2 dni roboczych a przesyłką ekonomiczną od 3 do 5 dni roboczych, natomiast przesyłki kurierskie docierają do Klienta w 1 dzień.
Koszt wysłania zamówienia :
Do zamówienia wysłanego za pośrednictwem Poczty doliczany jest koszt wysyłki (niezależnie od wagi) :
"Paczka Ekonomiczna - zwykle dociera w 3-5 dni" doliczamy kwotę 7zł
"Paczka Priorytetowa - zwykle dociera w 1-2 dni " doliczamy kwotę 8zł
Do zamówienia wysłanego za pośrednictwem Kuriera doliczany jest koszt wysyłki (niezależnie od wagi) :
Zamówienia na kwotę od 0zł do 249zł - doliczamy kwotę 15zł
Zamówienia na kwotę od 250zł do 449zł - doliczamy kwotę 12zł
Zamówienia na kwotę od 450zł do 999999zł - doliczamy kwotę 9zł
Do paczek pobraniowych w obu przypadkach należy doliczyć 4zł.
W dniu, w którym wysyłamy paczkę informujemy Państwa o tym pocztą e-mail. W przypadku wyboru dowolnej formy wysyłki Klient ma możliwość sprawdzenia przesyłki przy osobie dostarczającej paczkę.
ZWROT TOWARU :
Każdy Klient, który dokonał zakupów w może zwrócić lub wymienić towar na inny w terminie do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Produkty niepodlegające zwrotowi to : produkty z wyprzedaży, sprowadzane na zamówienie. Pierwszym najważniejszym etapem jest poinformowanie sklepu o chęci zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na adres sklep@zorex.pl. Klient następnie dostaje wiadomość zwrotną z numerem ZZT, który musi umieścić na przesyłce (Przesyłki bez numeru ZZT nie będą przyjmowane). Następnie Klient wysyła paczkę na wskazany adres. Warunkiem przyjęcia towaru jest dostarczenie oryginalnego (nie kserokopię) dowodu zakupu (Faktura lub Paragon). Towar powinien być zapakowany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i nie powinien nosić śladów użytkowania. Klient zwraca zakupiony towar do siedziby firmy na koszt własny. Zwrot towaru jest możliwy tylko podczas spełnienia wszystkich powyższych reguł. Firma Zorex zwraca należną kwotę będącą równowartością zwracanego towaru w terminie do 5 dni od otrzymania paczki bezpłatnie na konto bankowe klienta . W przypadku, gdy Klient żąda zwrotu pieniędzy za pośrednictwem Poczty Polskiej przekazem pocztowym - koszt przekazu pieniędzy obciąża Klienta - kwota należna Klientowi zostanie pomniejszona o koszt przekazu pocztowego. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
GWARANCJA :
Zorex udziela na zakupiony towar gwarancji w zależności od produktu na okres od 6 do 72 miesięcy. Część produktów posiada gwarancję producenta lub dystrybutora, co oznacza, że może być ona realizowana tylko w serwisach przez niego wskazanych za pośrednictwem naszej firmy. Wszelkie wady towaru, nieprawidłowe jego działanie powinny być niezwłocznie zgłaszane w formie pisemnej z dokładnym opisem usterki na adres sklep@zorex.pl. Klient następnie dostaje wiadomość zwrotną z numerem RMA, który musi umieścić na przesyłce (Przesyłki bez numeru RMA nie będą przyjmowane). Kartą gwarancyjną jest faktura lub paragon, który powinien być przechowywany w bezpiecznym miejscu aż do końca udzielanej gwarancji. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie od 14 do 21 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do serwisu. Gwarancją nie są objęte produkty, które zostały zniszczone, uszkodzone, zmodyfikowane lub były użytkowane w niewłaściwy sposób. Klient dostarcza wadliwy towar do serwisu na koszt własny chyba, że przy danym produkcie pisze inaczej. Serwis odsyła nowy lub naprawiony towar na swój koszt. Warunkiem przyjęcia zakupionego towaru do reklamacji jest posiadanie oryginalnego opakowania, pełnego wyposażenia oraz kopii dowodu zakupu (faktura lub paragon).
POLITYKA PRYWATNOŚCI :
Firma "ZOREX" stosuje się całkowicie do ustawy "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia, 1997 która mówi między innymi, że przetwarzanie danych osobowych jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę w przeciwnym razie Firma "ZOREX" nie będzie ujawniała i nie będzie udostępniać danych innym osobom i podmiotom. Każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania. Klient ma prawo zażądać zaprzestania przetwarzania jego danych bez podania przyczyny a Firma "ZOREX" ma prawo bez zwłoki usunąć je ze swojej bazy.